شرایط و مقررات

  • کلیه اصول و رویه‌های فروشگاه اینترنتی آزادسرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به پیروی از این قوانین می‌باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های آزادسرو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز‌رسانی میشود.
    رعایت حریم شخصی
  • فروشگاه اینترنتی آزادسرو متعهد است تا تمام اطلاعاتی که کاربرانش در وبسایت آزادسرو درج می‌نمایند، حفظ نموده و آن را به غیر واگذار نکند. وبسایت آزادسرو درحد توان از تکنولوژی روز برای ایجاد ارتباط ایمن و خرید امن کاربران استفاده خواهد نمود.
    شرایط ارسال و بازگشت کالا
  • فروشگاه اینترنتی آزادسرو کلیه سفارشات خود را در ایران به صورت رایگان ارسال می‌کند.
    هزینه ارسال به خارج از ایران برعهده خریدار بوده و بر‌‌‌اساس مسافت، حجم و وزن سفارش، مطابق تعرفه های شرکت پست محاسبه و پس از استعلام هزینه،مراتب به مشتری اعلام خواهد شد.
    در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست ، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا اطمینان یابد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
  • تمامی محصولات ارایه شده در فروشگاه اینترنتی آزادسرو از تولیدات مجموعه آزادسرو بوده، همه‌گی به صورت تک محصول تولید شده و هیچکدام تکرارپذیر نمی‌باشد؛ بنابر‌این تصاویر ارایه شده در وبسایت، عیناً مشابه محصول است و هیچگونه مغایرتی از لحاظ طرح، نقش و رنگ با کالای ارسالی ندارد. عدم تطابق کالای ارسالی با تصاویر وبسایت به عنوان دلیل مرجوعی کالا غیر قابل قبول است.
  • چنانچه مشتری پس از تحویل گرفتن کالا قصد استردار آنرا داشته باشد، می‌بایست ظرف مدت ۷ روز از زمان تحویل کالا، درخواست خود را به وسیله ایمیل و تلفن به پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آزادسرو اعلام دارد تا هماهنگی‌های لازم جهت ارسال کالا و تسویه حساب انجام شود.
    پس از بازگشت کالا هزینه‌های پردازش، بسته بندی، ارسال و بازگشت کسر گردیده و مابقی طی ۳ روز کاری به حساب خریدار واریز می‌گردد.
  • درصورتی‌که اثبات شود اشتباه از جانب فروشگاه آزادسرو بوده، هزینه حمل کالا به مشتری بازپرداخت خواهد شد. مبنای بازگرداندن هزینه های بازگشتی برچسب الصاقی پست روی بسته‌بندی می باشد. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.
  • بازگشت سفارشات از مناطق آزاد کیش، قشم، چابهار، ارس، اروند، انزلی و ماکو مقدور نمی باشد.